Om meer buzz te creëren rond uw event, kan u meegaan met een nieuwe trend: het uitnodigen van Influencers. Zij nemen vaak een groot deel van het promoten op zich. Daarnaast zorgen deze influencers voor een deel customer-relation management. Hun posts over uw event ondersteunen uw imago.
Je hoeft natuurlijk niet enkel voor de nieuwe media te gaan, onderschat de kracht van de traditionele kanalen niet, waarlangs men bepaalde groepen kan bereiken. Het is steeds belangrijk voorop te stellen voor welke doelgroep je communicatie of boodschap bestemd is. Hiermee kan je al vaak de juiste beslissing nemen. Andere zaken zoals welk soort event je wilt doen kan je makkelijk aftoetsen met de doelgroep of naar interesse pijlen via uitnodiging. Een ontbijt of lunch kunnen vaak interessanter zijn dan een persconferentie voor minder dringende berichten. Zorg ervoor dat de meest cruciale zaken als eerste van de baan zijn, dan ben je ook al vele belangrijke stappen verder en is er een grote last van je schouders.
Brand activation | Klantenevent & VIP event | Bedrijfsevent & Personeelsevent | Congres & Conferenties
Tentoonstellingen & Beurzen | Familiedag | Festivals | Jubileumevent & Openingsevent | Meetings & Seminaries
Pers event & Influencer events | Productactivatie & Onthullingen | Publieke events | Roadshows