EK-activatie voor Brussels Airlines door way2events

Enthousiasme en verbondenheid in Brussel en Antwerpen

Bij de eerste wedstrijd van onze nationale voetbalploeg tijdens het EK tegen Slowakije, organiseerde way2events een absoluut spectaculaire activatie in de fandorpen met groot scherm in zowel Brussel als Antwerpen. Het doel was om de passie van de supporters voor hun helden te laten schitteren en tegelijkertijd Brussels Airlines op een unieke manier in de spotlight te zetten. 

Way2events zorgde voor een adembenemende photobooth ervaring, waarbij fans de kans kregen om zichzelf te vereeuwigen in een setting die rechtstreeks uit een voetbal droom kwam. Daarnaast waren er enthousiaste en vriendelijke hostessen aanwezig in op maat gemaakte, opvallende kledij die de hele sfeer extra cachet gaven. We deelden honderden vlaggen van Brussels Airlines uit als merchandising, waardoor de fans hun steun voor het team luid en duidelijk konden laten zien. 

Interactie en winacties voor de fans

Onze spectaculaire actie bood Brussels Airlines een unieke kans om via de fans hun steun voor onze Belgische toppers in Duitsland op grootse wijze te tonen. Fans werden uitgenodigd om hun allerbeste fanfoto te uploaden en Brussels Airlines te taggen, waarbij ze tevens kans maakten op exclusieve vliegtickets. Dit leidde niet alleen tot een overvloed aan prachtige content voor de sociale media van Brussels Airlines, maar zorgde er ook voor dat de fans hun enthousiasme en trots met nog meer passie deelden.

Deze aanpak gaf de fans een unieke gelegenheid om onze nationale ploeg op een persoonlijke manier aan te moedigen en tegelijkertijd een tastbaar bewijs en blijvende herinnering mee naar huis te nemen van hun bezoek aan de wedstrijd. Het was een win-winsituatie: Brussels Airlines kreeg ongeëvenaarde exposure en de fans beleefden een unieke, buitengewone ervaring met de kans om iets echt bijzonders te winnen.

EK-activatie tijdens Belgie-Luxemburg op 8 juni

Naast de EK-wedstrijd tegen Slowakije, creëerde Way2events eerder een even grandiozere ervaring tijdens de vriendschappelijke wedstrijd België-Luxemburg op 8 juni 2024. Tijdens dit event deelde way2events maar liefst 500 kleurrijke Belgische Brussels Airlines vlaggen uit aan de gepassioneerde supporters aan het stadion. Vier hostessen, gekleed in elegante stewardessenkostuums, zorgden ervoor dat de vlaggen met flair en enthousiasme werden uitgereikt. En zo zorgde way2events voor wederom net wat meer kleur in het stadion!

Succesvolle activatie en merkbeleving

De geïntegreerde aanpak van way2events en Brussels Airlines heeft bewezen dat een combinatie van merkactivatie, interactie en winacties een krachtige impact kan hebben. Zowel tijdens het EK als bij de vriendschappelijke wedstrijd werd een onvergetelijke ervaring gecreëerd voor de fans, wat de verbondenheid en het enthousiasme naar een hoger niveau tilde.

Wilt u ontdekken hoe way2events uw merk kan laten schitteren tijdens grote evenementen? Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek de mogelijkheden voor uw volgende activatie. Samen zorgen we voor een onvergetelijke ervaring.

Klik hier voor een overzicht van alle tailor-made events »

Vraag hier vrijblijvende informatie op. We horen graag van u!

info@way2events.be Leuvensesteenweg 510 - 1930 Zaventem
Luikersteenweg 23 - 3500 Hasselt

+32 2 342 15 50 +32 11 77 15 50

BTW: BE0862040681


Or connect with us on social media!

X